Klacht melden
Het team van In-syn.nl streeft er continue naar om alle onderdelen van de website optimaal te laten functioneren, mocht het onverhoopt toch voorkomen dat u ervaart dat een onderdeel van de website niet of niet goed functioneert, of dat u een opmerking heeft met betrekking tot de als zelfstandig werkende consulenten, dan vernemen wij dit graag. Technisch gezien kan er een tijdelijke situatie ontstaan dat een telecomprovider een storing heeft in het gebied van waaruit de consulent zijn of haar werkzaamheden verricht, dan kan een consulent wél beschikbaar staan op de website, maar technisch gezien niet bereikbaar. Als dit een technische storing aan de kant van de consulent betreft, krijgt In-syn.nl daar géén melding over, tenzij de consulent of u als klant ons daarover informeert.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via info@in-syn.nl aan ons door te geven, wij nemen dan binnen twee dagen contact met u op. Ons team zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Naam ondernemer: Cradle of Insights LTD
Vestigingsadres: Dept 302, 43 Owston Road, DN6 8DA Carcroft Doncaster, England
E-mailadres: info@in-syn.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar In-syn.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).